Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ervaren drummer gezocht

  • Community Gospel Choir R'dam

    Community Gospel Choir Rotterdam is een enthousiaste groep van 24 zangers en 5 muzikanten (piano, synthesizer, basgitaar, gitaar en drums) onder leiding van Jan Hoeke.

    Ons doel : d.m.v. zang en muziek het Evangelie uitdragen.

    Onze huidige drummer heeft aangegeven te gaan stoppen en dus zijn wij op zoek naar een ervaren DRUMMER.

    Repetities met het koor vinden plaats op de laatste woensdagavond voor een uitvoering. Zo nu en dan worden extra bandrepetitites ingepland.

    * Ben jij een ervaren drummer?

    * Kun jij zelfstandig het repertoire instuderen?

    * Vind jij het leuk om ca. 10 keer per jaar medewerking te verlenen aan een kerkdienst of concert?

    * Onderschrijf je onze doelstelling?

    * Neem dan zo spoedig mogelijk contact op.

    website: www.communitygospelchoir.nl

    mail: info@communitygospelchoir.nl

  • Community Gospel Choir

    Voor een drummer zijn we ondertussen al geslaagd. Nu zoeken we een vervanger voor onze bassist die na 15 jaar heeft besloten te stoppen.

    Wie - o - wie?

  • Rolito myers

    Hi,

    Mijn naam is Rolito Myers, 22 jarige allround (piano,drum,bass,percussie) BGmusician/producent en arrangeur

    Met optredens op het Gospelfestival in HMH, Heaven on earth in IJsselhallen, optredens in Amsterdam Rai en vele kleine optredens bied ik mezelf als drummer aan

    Velen zijn verwonderd over het feit dat ik meerdere instrumenten op hoog niveau kan bespelen op deze leeftijd.

    ik heb gespeeld met

    ruben/louis drenthe. gebroeders hebben o.a glennis grace, edsilia rumbley, ali b, en vele anderen begeleid

    Marcelinno latupireissa drummer / producent van ali b en brace

    Joel slagtand drummer van ronduit praise/ gilbert thera en sharon kips

    mijn nr is 0659014604 en woon in amsterdam

    rwm_in_tha_house@hotmail.com