Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Black American Gospel Workshop in november.

  • blackgospelworkshop

    Altijd al eens Black American Gospel willen zingen?

    Heb jij net zoveel talent als Beyoncé? Zij is immers ook begonnen in een gospelkoor! Ook als je niet zo heel goed kunt zingen, maar altijd wel een keertje zou willen swingen op Black American Gospel, schrijf je dan in voor de workshop.

    Data: 7, 9 en 11 november 2006

    Plaats: Adventkerk, Bunschoten-Spakenburg

    Friendship Gospel Choir uit Baarn organiseert wegens groot succes wederom een workshop Black American Gospel, voor iedereen vanaf 13 jaar die wil zingen in een groot koor. Workshop en concert staan onder leiding van Edith Casteleyn en zullen worden begeleid door een professionele band.

    Gedurende twee avonden studeer je in een groot koor het repertoire in, waarbij je doeltreffend leert om de songs op de juiste manier te brengen.

    Na de generale repetitie en een gezamenlijke maaltijd, is het dan zover:

    Het ingestudeerde repertoire wordt gegoten in een uitbundig en swingend concert!

    Familie, vrienden en belangstellenden zijn van harte welkom om dit unieke concert bij te wonen, op zaterdag 11 november van 19.30 ? 22.00 uur.

    Deelnemen aan deze bijzondere workshop? Kijk op: www.blackgospelmusic.nl of neem contact op met:

    Marieke Aarsman, 033-432 3327 / 06-3052 4703 of met:

    Francisca Huygen, 033-298 3241.

  • Kees Droog

    De echte betekenis van Kerstmis, de geboorte van Jezus Christus vinden wij in Jesaja 42.

    Wij lezen in Matthéüs 1:21: En zij zal een Zoon baren, en gij zult Zijn naam heten JEZUS ; want Hij zal Zijn volk zalig maken van hun zonden.

    In Jesaja 43:11 lezen wij: Ik, Ik ben de HEERE , en er is geen Heiland behalve Mij.

    Wij zien uit naar de tweede wederkomst van onze Heer Jezus Christus als Rechter om deze aarde te oordelen, dat zal waarschijnlijk zijn in 2011 AD.

    TIME HAS AN END: A Biblical History of the World 11,013 B.C. – 2011 A.D. Door Harold Camping.

    Dit boek kunt u gratis bestellen bij Family Radio: www.familyradio.com

  • Florin

    Kees Droog schreef:

    >

    > De echte betekenis van Kerstmis, de geboorte van Jezus

    > Christus vinden wij in Jesaja 42.

    Kees Droog

    Yeshua haAdon is niet geboren op 25 December en bovendien staat er nergens in de hele bijbel een gebod om Zijn geboorte te vieren. Zowel waar ?

    >

    > Wij lezen in Matthéüs 1:21: En zij zal een Zoon baren, en gij

    > zult Zijn naam heten JEZUS ; want Hij zal Zijn volk zalig

    > maken van hun zonden.

    >

    > In Jesaja 43:11 lezen wij: Ik, Ik ben de HEERE , en

    > er is geen Heiland behalve Mij.

    >

    > Wij zien uit naar de tweede wederkomst van onze Heer Jezus

    > Christus als Rechter om deze aarde te oordelen, dat zal

    > waarschijnlijk zijn in 2011 AD.

    Op basis van welke Bijbel tekst kom jij tot de conclusie dat Yeshua in 2011 treug zou komen ? Want door alles op een rijtje te zetten wat het Schrift zegt over de treugkomst van onze HEER kan Zijn treugkomst ONMONGELIJK in 2011 plaats vinden .

    >

    > TIME HAS AN END: A Biblical History of the World 11,013 B.C.

    > – 2011 A.D. Door Harold Camping.

    >

    > Dit boek kunt u gratis bestellen bij Family Radio:

    > www.familyradio.com