Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik wil in mijn gemeente een toffe jeugddienst organisren!!

  • Gert Versluis

    Hallo allemaal,

    Ik kom uit een klein vissersdorpje uit een kleine hervormde gemeente. Ik wil soort van jeugddienst organiseren om jongeren die niet naar de kerk gaan, of gelovig zijn te bereiken. Het moet wel laag drempelig zijn

    Dus kom maar met informatie

    groetjes Gert

  • Tjitte Post

    Hoi Gert

    Heb jij wel eens aan een openlucht-jeugddienst gedacht. wij organiseren 1 keer per jaar zo'n dienst en wordt altijd zeer druk bezocht iedereen kan dus zo even een kijkje nemen, vinden ze het niks dan gaan ze weer weg, maar eigenlijk altijd vinden ze het de moeite waard en blijven ze. als je meer info wil dan mail je maar.

    Groetjes Tjitte

  • Kees Droog

    THE END OF THE CHURCH AGE … AND AFTER by Harold Camping

    This book is freely available through Family Radio: www.familyradio.com

    Overview

    The book examines these serious questions:

    • Is it true that we are now in the time of the Great Tribulation?

    • Is it true that the age of the institutional church has come to an end?

    • Is it true that God commands the true believers in Christ as their Saviour to immediately depart from their churches?

    • Is it true that God is no longer using churches to evangelize the world?

    • Is it true that the task of world evangelization has now been assigned by God to individuals working alone or collectively together in such ministries is Family Radio?

    • Is it true that without exception presently all local churches througout the world are under the judgment of God?

    • Is it true that God no longer is saving by means of the local church?

    • Is it true that Satan is ruling in every local church throughout the world?

    • Is it true that the judgment that is now on every local church will transition into the final judgment at the end of the world?

    • Is it true that all the way to Christ’s return God will be adding to the eternal church those who truly become saved?

  • Kees Droog

    Special Promotions of Family Radio:

    www.familyradio.com

    Time Has an End:

    A Biblical History of the World

    11,013 B.C. – 2011 A.D.

    A book by Harold Camping

    Overview

    The book is written in great detail starting with earth’s creation through to the possible return of Christ and end of the world in 2011 A.D. It is the culmination of decades of intense Bible study—comparing scripture with scripture.

    The following questions are addressed in this book:

    • How important is the Bible?

    • Who wrote the Bible?

    • Can we trust the Bible?

    • Does the Bible really tell us how old the world is?

    • Does the Bible tell us when the world will end?

    • Is it really true that a “Doomsday” is coming?

    • How do the dinosaurs fit into a world that is only about 13,000 years old?

    • How likely is it that the world will end in the year 2011?

    • What will happen when the world comes to an end?

    • What must I do to become saved?

  • pa

    Hallo gert,

    Dan moet je SGP leider van de Vlies met Rouvoet uitnodigen om te praten over wat moet ik moet ik stemmen. Met mijn hart of met mijn verstand. Komen ze niet dan kom ik wel.

  • bram

    Het advies wat ik ongeveer een jaargeleden kreeg was: Nodig (voor de jeugd) goede sprekers of dominees uit. Probeer een band in de kerk te krijgen, maar niet 1 die een hoop herrie maakt, maar 1 die goede muziek speelt. Ik vind het belangrijk dat deze band de gemeente kan begeleiden bij het zingen (en eventueel zelf wat nummers zingt)

    De publiciteit is ook heel belangrijk. Wij plakken posters, slaan bordjes langs de kant van de weg, plaatsen persberichten in plaatselijke of regionale bladen, fietsen met een bordje erop doen het ook goed (mag legaal), Op scholen verspreiden we visitekaartjes (bij www. vistaprint voor, als je het optijd en goed aanpakt, 7 euro)

    Wil je een indruk krijgen van onze activiteiten kijk dan even op

    www.jeugddienst-info.nl

    Groetjes Bram

  • Josette

    kijk eens op de site voor impact world tour. www.impactworldtour.nl

    Dit zou heel geschikt zijn voor laagdrempelige jeugddiensten!

    Een Impact Breakers Evenement bestaat uit een wervelende show van gemiddeld een uur lang met multimedia, skateboarden, breakdance, streetdance, extreem brute krachtpatsers en een levensveranderende boodschap.

    Jongeren die hun beste stunts op hun skateboard van oneeighties(180) tot kickflips laten zien, breakdansers die hun vette moves, freezes, salto’s en andere capriolen laten zien tot een open breakdance sessie aan toe. Sterke mannen en vrouwen die telefoonboeken scheuren,betonnen muren doorslaan, warm waterkruiken opblazen en staal buigen alsof het niets is.

    Van jong tot oud, vertellen onze atleten hoe de boodschap van Jezus Christus hun leven totaal heeft veranderd en hoe Jezus Christus het leven van het publiek kan veranderen. We zien elke keer weer verbazingwekkend veel mensen die op de boodschap van Jezus Christus reageren en een besluit maken om Hem te volgen.

    Waar?

    Impact Breakers is in de afgelopen jaren op diverse locaties in zowel Nederland als België geweest waar honderden gereageerd hebben en duizenden het evangelie van Jezus Christus gehoord hebben.

  • johannes coetzee

    Alle eer aan ons Skepper God en Almatige Hemelse Vader vir die Radio uitsendings van Family Radio wat ek in Suid Afrika luister…. oor AM 1197 khz…

    Uiteindelik het die christene die Ware Evangelie wat werldwye verkondig word.

    Ek luister bykans elke aand na Family Radio se radio uistendings… en kan ek my vriende in Afrika wat nie oor TV en internet beskik na die radio uitsendings verwys.

    Mag God Family Radio en hul luisterraars seen…. sodat die groot menigte van nie getel kan word nie in die Koningkryk van God ingelei kan word… die Finale Oes…

    (Rev 7:9) Ná hierdie dinge het ek gesien, en kyk, daar was ‘n groot menigte wat niemand kon tel nie, uit alle nasies en stamme en volke en tale; hulle het gestaan voor die troon en voor die Lam, bekleed met wit klere en met palmtakke in hulle hande;

    (Rev 7:14) En ek sê vir hom: My heer, u weet dit. En hy sê vir my: Dit is hulle wat uit die groot verdrukking kom, en hulle het hul klere gewas en hul klere wit gemaak in die bloed van die Lam.

    johannes coetzee

    Nelspruit

    Suid Afrika

  • huppelz

    Hoi Gert,

    Je zou eens een aantal mensen mee kunnen nemen naar baan7? www.leg.nl en dan kijken bij agenda. Is heel laagdrempelig, maar er komen wel 1000 jongeren bij elkaar ;-)

    Het enige dat je dan hoeft te regelen is een busje en geinteresseerden?

    Mogelijk kom je dan op vele goeie ideeen erna weer en vind je gelijk mensen die er enthousiast van zijn :D

    Succes!

  • Thijs

    Die tip van Bram is erg goed. Visitekaartjes zijn erg belangrijk hierbij. Er zijn naast Vistaprint ook andere bedrijven waar je gratis visitekaartjes kan bestellen. Op gratis visitekaartjes staat een overzicht met websites waar je gratis visitekaartjes kan bestellen.

    Groeten,

    Thijs