Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe christelijke vacaturesite

  • johan

    Hallo,

    Er is een nieuwe site waar christelijke vacatures te vinden zijn. Dus zoek je een baan met een christelijke werkgever kijk dan eens op http://www.geloofinwerk.nl

  • hopla

    christelijke vacatures = heidens gelul. Onzin!!! Hou op met die oplichterij. Tis hier wel een zooi op dit forum.

  • Lou

    Wat zielig zeg. "Ik werk niet voor een atheist/protestant……. nSchande voor je bestaan. Je discrimineert. Dat is ongottelijk. Vlog je bijbal en wees een mens! Loozer.

    Lou

  • Erica

    Tjonge jonge,

    heb je er wel eens op gekeken, dat is allemaal werk wat je voor de kerk kunt doen en juist NIET opdringt aan atheisten!!!!!

    proberen we het geloof eens een keer niet op te dringen en jullie niet lastig te vallen is het nog niet goed!!!!

    Je neemt hier zelf aanstoot aan! als je niet met het geloof te maken wil hebben ,leef lekker je leven en ga je HIER zeker geen

    zorgen over maken.

    (Gods Zegen)

  • illy

    Fijn dat er een site is waar ik naar toe kan surfen voor werk bij christelijke werkgevers. Ik snap eigenlijk ook niet waarom niet gelovigen de moeite nemen om met negatieve geluiden te reageren op de site. Wel fijn dat jullie kijken(ha!).

  • Haha

    Kan die domme hopla niet stoppen met al die onzin op deze website?