Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw gospelkoor in Nieuwegein

  • Manon Blom

    Voor een nieuw op te richten gospelkoor in Nieuwegein zijn we op zoek naar mannen en vrouwen die graag met ons mee willen zingen. Het koor staat onder leiding van Edith Casteleyn en zal begeleid worden door een pianist en drummer. Er zal vanaf september 1x in de twee weken gerepeteerd worden op maandagavond. Ben je tussen de 14 en 52 jaar en lijkt het je leuk om in een swingend Black Gospelkoor te zingen, meld je dan aan op manon@gospelnieuwegein.nl

    Voor meer informatie kun je bellen met Manon Blom, telefoon 030-6878115.

  • johan van der brugge

    Manon

    Ik wilde me opgeven voor het nieuwe koor in Nieuwegein, maar !! ik ben 61 jaar, volgens de informatie mag je niet ouder zijn dan 52 jaar, maar misschien ??

    Ik heb in het verleden 2 x een workshop gehouden en georganiseerd in de bazuin, vandaar mijn enthousiasme.

    Ik hoop op een positief bericht

    groet

    johan van der brugge

  • Joke

    Wat jammer dat het koor onder leiding van Kastelijn staat. Ik zou graag willen meedoen met een koor in mijn eigen stadje maar niet als dat ontzettend onaardige, neurotische en schreeuwerige mens er voor staat.

  • judith everlijn meijer

    Ik had een tijd geleden al gereageerd maar geen reaktie gehad !!

    ik vind dat jammer hhoop dat ik dan nu wel een reaktie krijg want het zou me leuk lijken om mee te doen met een cospel koor!!

    vast bedankt judith